Snert en rookworst bij aftrap campagne CDA Stede Broec

Het CDA in Stede Broec trapt op zaterdag 20 januari de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen af. De partij organiseert op deze dag een CDA Wintermarkt, waarbij onder het genot van snert en rookworst het gesprek wordt aangegaan met de inwoners van de gemeente Stede Broec.

Lijsttrekker John Kok: ‘CDA Stede Broec is de afgelopen vier jaar geregeld met de groene CDA caravan op pad geweest door de gemeente om te horen wat bij de inwoners leeft. Ook tijdens de campagne gaan we hiermee door, waarbij we ook de inwoners informeren over wat wij met hun input hebben gedaan in ons verkiezingsprogramma. Daarnaast is het een mooie gelegenheid om kennis te maken met onze kandidaten van de kieslijst’.

Het CDA houdt de wintermarkt komende zaterdag van 12:00-15:30 bij het Streekplein bij winkelcentrum het Streekhof. De locatie is mede gekozen vanwege de realisatie van het Streekplein in de afgelopen periode en de plannen van de partij om hier een terras te creëren en activiteiten als bijzondere markten, optredens van lokaal talent en een ondernemersbeurs te stimuleren. Alle inwoners zijn van harte welkom om langs te komen.