John Kok lijsttrekker CDA Stede Broec voor periode 2018-2022

John Kok zal de lijsttrekker van CDA Stede Broec zijn bij de
gemeenteraadsverkiezingen van 2018. De leden van de partij stemden tijdens de ledenvergadering op 16 oktober jl. unaniem in met zijn voordracht.

De 37-jarige Kok is woonachtig in Grootebroek en is samen met zijn twee broers eigenaar van Café De Paus. Ook is hij de fractievoorzitter van zijn partij in de gemeenteraad van de gemeente Stede Broec.

John Kok: ‘Ik vind het een grote eer om lijsttrekker te mogen zijn van deze mooie partij. Het enthousiaste team en de ‘niet lullen, maar poetsen’ mentaliteit van de partij, spreken mij erg aan. Via een kritische blik, nuchter verstand en slagvaardig handelen hebben wij als doel om samen met de inwoners te gaan voor een nóg beter gemeente Stede Broec. Want veel gaat goed, maar er kunnen altijd dingen beter.’

Tijdens de ledenvergadering hebben de leden ook besloten om Nico Slagter voor te dragen als kandidaat-wethouder, mochten de kiezers het mogelijk maken dat CDA Stede Broec deel uit kan gaan maken van het nieuwe college. Slagter is op dit moment ook al actief in het college van de gemeente, onder andere als wethouder Financiën en Sport en loco burgemeester.

Noot voor de redactie: Voor meer informatie en/of vragen over dit onderwerp kunt u terecht bij lijsttrekker John Kok via 06-48509524.