CDA STEDE BROEC VERLOOT DINERBONNEN ONDER INWONERS

We kunnen er niet omheen, de feestdagen van 2020 zullen anders zijn dan anders. In het hele land en zo ook in de gemeente Stede Broec is er veel verborgen eenzaamheid, wat dit jaar verergerd is door de coronamaatregelen. Meer dan ooit beseffen we hoe belangrijk sociale contacten zijn. Om aandacht voor het onderwerp te vragen én om er een klein beetje wat aan te doen, hebben de wethouder en raadsleden van CDA Stede Broec een leuke actie bedacht.

Ze hebben besloten om van een deel van hun raadsbijdrage dinerbonnen te kopen van lokale horecaondernemers.  Deze bonnen worden verloot onder de inwoners. Op deze manier kunnen mensen een gezellige maaltijd winnen én wordt de horeca in Stede Broec een beetje een hart onder de riem gestoken.

De bonnen worden verloot via Facebook. Inwoners kunnen reageren en iemand “taggen” onder het bericht met wie zij graag een (afhaal)maaltijd willen delen. Nu we niet in grote groepen kunnen samenkomen, kan iets kleins als een maaltijd delen ook iets groots zijn. De actie kunt u vinden op de Facebook-pagina van CDA Stede Broec. Mensen zonder Facebook die toch iemand willen nomineren, kunnen een mail sturen aan fractie@cda-stedebroec.nl.